Da bi se donela odluka da se od nekog dobavljača nabavi kancelarijski materijal i oprema potrebno je prethodno analizirati kriterijume relevantne za izbor najpovoljnije dobavljača. Najčešće su to kvalitet ponuđenih materijala, raznolikost ponuđenih artikala, načini isporuke, brzina isporuke kao i sama cena isporuke, izbor načina plaćanja i rokovi plaćanja, kao i pouzdanost dobavljača
U našoj online maloprodaji možete naći preko 5.000 artikala iz različitih kategorija – kancelarijski materijal, kancelarijska oprema, toneri, kompjuterska oprema, oprema za školu, putni program, mali kućni aparati i posuđe i sl. STAVITI SVE LINKOVE
Posedujemo kancelarijski materijal različitih proizvođača i tazličitog kvaliteta i cene. Na vama je da odaberete između renomiranih brendova kao što su Han, Fellowes. 3m, Scotch, Maped i manje poznatih, jeftinijih brendova ali ne manje kvalitetnih kao što su Optima, Delta, Kanex i sl. TU STAAVLJAMO LINKOVE
Način, cena i brzina isporuke igraju značajnu ulogu u izboru dobavljača. Sve artikle kupljene u našoj online maloprodaji pakujemo u pakete i šaljemo kurirskom službom CityExpress ili isporučujemo lično.
Cena isporuke paketa do 10kg iznosi 360,00 RSD. Za svaki dodatni kilograd (do 10kg) roba se mora pakovati u drugi paket koji se naplaćuje 360,00 RSD. Za porudžbine u vrednosi preko 5.000,00 RSD isporuka je besplatna (isporuka ne važi za vangabaritne artikle, preteške artikle, artikle većih dimenzij). Isporuka je besplatna za vangabaritne artikle ukoliko je na samom artiklu naznačena besplatna isporuka. Vangabartine artikle (table, fotokopir aparati, papir u većoj količini, projekciona platna i sl.) isporučujemo u dogovoru sa kupcem po posebnoj tarifi (u odnosu na grad, težinu i količinu poručenih artikala).
Isporuka je moguća za 24h od trenutka dobijanja naše potvrde kupovine. S obzirom na lokaciju sa koje radimo, sav kancelarijski materijal isporučujemo u ekspresnom roku na teritoriji Novog Beograda i Zemuna. Detaljnije o isporuci možete naći na sledećem linku https://officepro.rs/nacini-isporuke/
Kod nas je moguća koupovina i za pravna i za fizička lice. Pri kupovini potrebno je ostaviti sledeće podatke:
– za fizičko lice – ime i prezime, adresa isporuke i kontakt telefon
– za pravno lice – podatke firme (naziv, PIB i MB), adresu isporuke ukoliko se razlikuje od adrese sedišta firme i kontakt telefon osobe koja će primiti paket.
Detaljnije o načinu plaćanja možete naći na ovom linku https://officepro.rs/nacini-placanja/
Za kupovinu u našoj online prodavnici ne morate da se registrujete. Registracija nije neophodna kod maloprodaje. Ukoliko vam je potrebna ponuda za izbor dobavljača za velike kupovine, možete se registrovati na našem portalu i tako ostvariti kupone za poklone i popuste.
Za određene artikle u maloprodaji dajemo popuste. Kod kupovine kompatibilnih tonera, belih tabli i staklenih tabli, odobravamo popuste od 7% (za kupovinu 2 ista artikle) i 11% ( za kupovinu 3 i više istih artikala).
Pouzdanost dobavljača je možda i najbitniji kriterijum kod odabira dobavljača. O našem poslovanju govori činjenica da poslujemo još od 2004. godine. Naši kupci su škole, domovi zdravlja, poznate i velike firme kao i mala i srednja preduzeća.
Glavne kategorije
Organizacija u boji
Osnovni kancelarijski materijal je neophodan, ali možda ćete biti zainteresovani za posebno elegantne ili funkcionalne proizvode. Želite da vam sav kancelarijski materijal bude lep u ružičastoj boji? Može! Želite kancelarijski materijal koji ima vrhunski dizajn? Pogledajte inovativne brendove, kao što je HAN – link. Uz naš izbor ponude, biti produktivan ne mora biti dosadan.
Trudimo se da ponudimo najbolje cene za kancelarijski pribor, bez obzira na vrstu ili količinu koja vam je potrebna. Ali da biste pronašli šokantno dobre cene za potrepštine koje tražite, pogledajte naše trenutne artikle na rasprodaji kancelarijskog materijala – linkovi